1.01.2000

Witam, witam.

Dopisek umieszczony tutaj, bo wyznaję estetykę.

Khm, khm...
Witam bardzo serdecznie. Postanowiłam w karcie umieścić odnośnik do krótkiego powitania oraz informacji, które, wydaje mi się, znajdą swoje miejsce właśnie tu, z powodów wypisanych powyżej ukośną czcionką.
A więc:

Moja data urodzin: 11.12
Numer GG: 54895982
G-mail: lilac.and.gooseberries@gmail.com

Słowem wstępu, chciałabym przedstawić miłej publiczności KP mojej bohaterki, które w ciągu całego procesu tworzenia zdążyło spodobać mi się i zbrzydnąć co najmniej kilka razy, więc możecie się spodziewać sporych zmian, ale na chwilę obecną zostawię je takie, jakim je - o zgrozo - stworzyłam. W razie jakiś skarg, zażaleń, ale także pochwał, proszę składać je w komentarzach, z pewnością wysłucham i wyciągnę wnioski.
Chciałabym więc jeszcze raz cieplutko powitać zacne grono blogowiczów i życzyć nam wszystkim owocnego pisania. c:


PS Ellie jest chętna na wątki. Ja też nie mam nic przeciwko.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz